孖陳健安首度合作主持新節目 阮小儀:一齊感受生命意義 (21:45)

文章日期:2022年05月18日

阮小儀近年為ViuTV拍過不少綜藝節目及擔任評判,昨天(17日)小儀在社交網貼了和C AllStar成員陳健安(安仔)的合照,原來他們為ViuTV拍攝全新節目《21克公寓》,並拍了幾個星期合共15集,昨晚終於煞科。

小儀寫道:「今次呢個節目對於我嚟講,係一個考驗同埋係一個人生課堂。多謝ViuTV團隊嘅包容之外,更多謝每一位好有生命力量嘅嘉賓!希望節目出街後,大家都會陪伴我同安仔一齊感受生命嘅意義!好開心喺呢個時候,拍攝到呢一個節目!上天嘅安排就係咁美麗。」

安仔亦在社交網貼了和小儀合照:「初嚐節目主持+drama+嘉賓訪問嘅拍攝,好緊張,雖然唔係自己強項,但知道意義重大,一問就即刻應承。好在有小儀俾我倚賴,令我跳制(掣)嘅思維得以重回正軌。一個多月拍攝完畢,感謝每位嘉賓珍貴而真實嘅分享,感謝ViuTV邀請,感謝Crew,期待。」

(即時娛樂)