劉祖兒時隔30年入錄音室圓夢 再於海外出唱片獲好評 (18:35)

文章日期:2022年05月19日

於1990年代因不適應娛樂圈只「閃現」樂壇2年的劉祖兒(Joi),雖然已離開樂壇多年,並轉為經營美容學校,不過他閒時也創作音樂。早前他趁疫情「停業」而留家,創作不同音樂作品打發時間,其創作獲外國音樂人賞識,為他推出純跳舞音樂大碟《3 UR Mind》,並在德國、英國及日本發行,更被外地音樂媒體封為「電音建築師」。

由於之前的音樂大碟於外國反應不錯,今年4月,他跟法籍監製負責人Florian Melinette合作,再次推出跳舞音樂大碟「Gaia In Trouble」,概念主題是關於地球環保,希望大家聽音樂之餘,也會愛護地球,為環保出一分力。至於這次大碟的部分收益,會捐到植樹基金作環保慈善用途。

提到再於海外推出音樂大碟,劉祖兒坦言別具意義︰「呢隻碟於4月20日上架,而1990年嘅呢一日,就係我入行推出首張個人廣東大碟的發行日。為紀念呢一日,所以揀咗喺呢一日再出自己創作嘅作品。」

雖然離開樂壇已30年,不過劉祖兒直言對音樂的熱誠並無減退,他說︰「相反更加熱愛音樂,係一種享受,同時係工作後畀自己放鬆嘅一種方法。」

(即時娛樂)

相關字詞﹕劉祖兒