鄭欣宜生酮飲食減磅 腰圍瘦7吋 拒為男人減肥 自爆多人追 (20:02)

文章日期:2022年05月19日

下月在紅館舉行演唱會的鄭欣宜,日前接受鄭裕玲(Do姐)主持的電台節目《口水多過浪花》訪問。Do姐睇住世侄女欣宜長大,當她得悉欣宜快將35歲時,Do姐大感驚訝說:「我睇住你阿媽(沈殿霞)大肚。」

欣宜斷續維持了2年生酮飲食法而成功減磅,她說:「戒澱粉質及戒糖,因為媽咪有糖尿病,全家沈家人都有糖尿病,我好驚有呢個問題,暫時數字非常靚。另一主要原因,我好鍾意著靚衫,之前真係搵唔到衫著,好想著浮誇閃令令嘅衫,但搵唔到size,我覺得有機會上台,扮到隻雀好靚咁見大家。(瘦了多少磅?)唔知,我好少上磅,但條腰瘦咗6、7吋,今年年頭叱咤頒獎禮搵咗件最閃斗篷,我要閃爆全場,唔理有冇得上台攞獎,閃咗先。」

她坦言要面對體重問題:「我覺得牽涉到我body image,近幾年克服咗好多,對於body image,我已經學緊愛自己多啲,接受自己多啲。(現在是原本個form?)我唔可以話依家係最瘦或最弗,但體能及狀態係最好。以前(瘦得)好辛苦,可能用咗啲唔健康方法達到目標,依家望落係舒服過嗰陣。(難不難保持?)梗係難keep,之前放咗兩日假,我指食方面,食咗雞蛋仔及格仔餅。(有沒有增磅?)有,但唔緊要,我好開心。」

欣宜續說:「我想再次提醒大家,好開心大家戥我開心,生酮飲食有效果,可以瘦到身,但唔好亂學,每人身體狀况唔一樣。除咗生酮飲食外,我仲做好多運動,學跳舞,排演唱會及打泰拳同跟教練,一星期5天健身,可能加埋一齊而有效果。」

有指欣宜減肥是因為有新戀情,為了男友而減肥?欣宜只說:「鄭欣宜係唔會為咗男人去減肥,如果為咗得到一段愛情,要減(肥)先得到的話,個男人唔值得擁有我嘅愛。」

在旁的Do姐聞言爆笑兼拍手說:「講得啱!」欣宜繼續扮Do姐口吻,她笑說:「同埋低級、渣,大家講到好似得一個男人追我咁。(應付不來?)應付唔嚟,啲禮物多到冇位擺。我等如冇答到Do姐,好大膽呀呢個女仔。」

Do姐聞言笑稱:「呢方面好似你阿媽,得到你阿媽真傳。」Do姐問欣宜:「媽咪有冇教過你做人處世,有冇同你傾偈?」欣宜說:「又冇喎,佢在生時,佢成日要show off我錄嘅歌,其實嗰時會好尷尬,有時放學返屋企,媽咪嘅朋友坐喺廳,播緊我唱歌跳舞嘅錄影帶。(有沒有叫你即場表演?)有呀,好尷尬,但作為母親佢係非常驕傲,佢冇乜教我入行應該點樣,但有身教,唔係因為佢係我媽媽,作為一個藝人,我非常尊重佢嘅專業精神,佢對人處事,佢胸襟好廣闊。」

(即時娛樂)