呂爵安難忘與羅家英飛台灣拍節目 望再有機會一齊出Trip (16:28)

文章日期:2022年05月25日

MIRROR成員呂爵安(Edan)上月推出歌曲《Elevator》,請來盧瀚霆(Anson Lo)、柳應廷(Jer)、羅家英、阮小儀及《闔家辣》導演鄭晉軒演出MV。Edan昨天在社交平台上載與家英哥拍攝時的合照,分享兩人相識的經過。

他回憶2019年首拍個人綜藝節目《臺灣文西Only You》,獲公司安排與家英哥拍檔一齊去台灣拍攝。Edan說︰「嗰個Trip真係好難忘㗎(包括被打格仔事件),寓工作於娛樂,得閒考古同大家分享吓啲片段。而家英哥真係超級Nice同玩得﹗我成日冇大冇細佢又唔介意,同我嘅關係就好似朋友咁,乜都玩一餐,勁開心。嗰次之後我哋都冇機會再合作,但令我哋保持聯絡嘅嘢就係<<長輩圖>>!家英哥周不時就會sd長輩圖俾我同我講早晨,真係勁Cute!」

今次可以邀請家英哥參與MV拍攝,Edan坦言很開心,感激對方二話不說就答應,希望未來再有機會與家英哥出trip拍節目。

(即時娛樂)

相關字詞﹕呂爵安 羅家英