張敬軒周國賢友情似鮑魚「襟擺」:歷久常新 真空包裝 (14:02)

文章日期:2022年05月29日

張敬軒(軒仔)紅館演唱會補場今晚(29日)來到尾場,昨晚(28日)第15場補場,表演嘉賓包括周國賢(Endy)和RubberBand,軒仔介紹Endy出場前說:「我喺香港第一個屋企,得兩條友仔上嚟夾過歌,一個藍奕邦,另一位就係以下呢位嘉賓上過來夾歌。」

此時Endy升上台,並與軒仔合唱《目黑》,觀眾歡呼聲震撼紅館,連軒仔也說:「大聲到完全聽唔到音樂呀。」Endy昨晚自製一個大桶,桶內裝滿罐頭鮑魚,他說:「我家族做海味(生意),我屋企嘅鑽石牌鮑魚,我幫你開包?哈哈...」

Endy還即時拆開包裝,軒仔即拿出一罐鮑魚,並笑說:「鑽石牌鮑魚,呢個植入廣告真係好抵,多謝你,我哋友情就好似一罐鮑魚,襟擺,歷久常新,真空包裝!」之後Endy唱《14天》,他多謝軒仔4年前一席話令他開竅:「張敬軒先生令我學識『愈係難愈要縱容簡單面對』,好大得著。」

到Encore部分,軒仔請來RubberBand擔任嘉賓,並合唱《未來見》,之後RubberBand又唱出《CIAO》令觀眾開心到爆,最後軒仔Encore了5次,唱到12點半才散場。

(即時娛樂)

 

相關字詞﹕張敬軒 周國賢