呂爵安陳潔靈喜相逢 重拾《全民造星II》B組回憶 (12:31)

文章日期:2022年05月30日

張敬軒昨晚(29日)在紅館舉行演唱會尾場,不少圈中人捧場,包括MIRROR成員呂爵安(Edan)﹑陳潔靈﹑ERROR成員郭嘉駿(193)﹑衛詩雅﹑陳山聰﹑霍啟剛等。做座上客的Edan在社交網限時動態,貼了隊友陳卓賢和柳應廷擔任表演嘉賓的片段,同時他又喜遇陳潔靈,2人合照留念,陳潔靈將合照放上Instagram,並寫道:「今(昨)晚開心欣賞張敬軒last show之餘,更碰上Edan呂爵安,太久沒見面啦﹗」Edan也留言:「好開心見你呀Chanchan﹗」

不少網民則留言表示見到2人合照後,重拾《全民造星II》B3組的回憶:「好深刻Miss Chan Chan係造星II嘅時候,公開講Edan係B組嘅英雄」﹑「Team B reunion 」﹑「多謝miss Chan Chan 當年對B3既支持,Edan絕對係響個度開始發光發亮」。

(即時娛樂)