我哋係COLLAR|Ivy So入女團最具爭議 Marf曾怕失初心感焦慮 (18:00)

文章日期:2022年05月31日

ViuTV全新節目《我哋係COLLAR》昨晚(30日)首播,第一集圍繞COLLAR成軍經過,8位成員為何被選中,以及女團經理人戴穎(Wing)分享揀成員看法。

去年《全民造星IV》冠軍邱彥筒(Marf)、沈貞巧(Gao)和許軼(Day),在節目中分享心聲,Marf說:「其實當時我對好多嘢都好緊張,我係咁同自己講要冷靜,但愈叫自己冷靜就愈想喊。(Gao:喊完好咗?)冇喎,所以抑壓太耐真係唔係好事。」

節目播出她們在《造星IV》首輪面試時,為未來自己錄製「時間囊」片段,Marf在去年7月首輪面試時曾對自己說:「如果真係有機會出道,希望成為唱跳歌手。(同將來自己講乜嘢說話?)都行到呢度,係意料之外嘅嘢,所以可以放心去做,真係唔使太緊張,無論結果係點,你至少試過,同埋一定有人喺背後頂住你,加油!」

成為冠軍後的Marf表示,出道後最擔心自己的心理狀况是對初心太着緊:「我怕失去初心而好panic(焦慮),好開心呀,我嘅初心仲喺度。」

Wing則表示起初為成員數目而跟ViuTV高層開會爭論,最後決定以8人組成女團,當中蘇雅琳(Ivy So)原來是最多爭議的一位,但Ivy還以為自己是第1個收到電話的成員。Wing說:「其實Ivy係花我哋最多時間討論嘅人,我自己都好驚訝,有人覺得佢唔靚,唱歌同跳舞能力未夠,咁點解要佢呢?但我自己一路諗法就係,佢人氣好高,我不停喺個會度講,佢TG有12000人,其實人氣你冇就係冇,如果有就要看待,其實Ivy嘅笑容、上鏡個樣係明星嘅靚,所以佢先有咁多支持者同咁多人氣,佢應該喺女團有一席位。」

(即時娛樂)