我哋係COLLAR|欣宜教路應對負評 Day自覺屬BB級藝人 Winka哽咽吐心聲 (19:01)

文章日期:2022年06月01日

ViuTV全新節目《我哋係COLLAR》昨晚(5月31日)播出第2集,8位成員分享入行後面對的種種壓力,隊中年紀最大的李芯駖說:「做舞蹈員嘅時候,做得好唔好並唔係太過重要,因為唔係主角,但當你做咗主角後,一言一行,一舉一動,狀態嘅好壞,都會成為討論範圍。」

許軼(Day)則表示自己屬於BB程度的藝人:「因為唔係出道好耐,我覺得自己嘅實力都唔合格。」邱彥筒(Marf)則說:「某程度上我覺得,我仲係好明顯知道自己有不足,同埋我知道我仲有乜嘢可以做到,或者我展示嘅嘢唔能夠只得咁多。」隊長沈貞巧(Gao)稱:「你知道有啲責任或能力已經唔同咗,有責任帶好作品畀大家。」

昨晚一集前輩鄭欣宜亮相節目,並以「欣宜姐姐」身分跟COLLAR分享入行後的喜與悲。欣宜問她們成為女團後感覺如何,Marf說:「好似同適應仲有好大段距離,因為依家所有表演都未有觀眾,有時覺得冇癮,所以都期待有觀眾在場,但so far我哋愈來愈match。」

欣宜再問她們現時面對最大困難是什麼?Marf再說:「我自己係一個過慮同埋情緒波動好厲害嘅人,拍攝其間要一直保持平穩,我係做唔到。」

欣宜聞言教路:「我都係非常敏感嘅人,甚至乎去到我出《救命歌》嗰段時間,喺嗰個階段,我好討厭我嘅敏感,有一晚我同鄧小巧傾偈,我同佢分享呢樣嘢,然後佢同我講『你應該擁抱你嘅敏感』,因為我哋係藝人,你唔敏感嘅話,就唔會有同理心,冇同理心嘅話,點去說故事呢?如果你真係覺得好需要嗰5分鐘,just say it,但必須喺5分鐘後恢復平常,因為我哋始終要保持專業,係咪?」

至於面對網上的負評,芯駖、蘇雅琳(Ivy)和陳泳伽(Winka)各自分享心聲。Winka哽咽說:「我都試過畀人話似『達達星人』,出面嘅人講,我唔會覺得受傷,因為佢哋講嚟講去都係講個樣,其實我唔係好care(在意),但諗諗吓,我會好大壓力,因為會覺得我好似carry唔到人哋畀我嘅東西,搞到好似佢哋畀人鬧咁。」

欣宜則安慰她們:「我覺得你要相信真係惜你、支持及尊重你嘅人,佢哋聽到你放負嘅時候,佢哋願意同你一齊分擔,尤其係你哋,我今日坐喺度都感受到大家嘅關係好似唔錯,我好開心我有呢個感覺。作為一個過來人又好,姐姐又好,我見到佢哋好似好辛苦,但我覺得辛苦係咁嘅,代表佢哋重視依家擁有嘅嘢,即係話佢哋有進步嘅心。」

(即時娛樂)