林作收無綫律師信 今日現身港姐面試:我係反映民意 (13:09)

文章日期:2022年06月02日

林作早前曾在社交網發表香港小姐質素言論,嘲港姐九成是「豬扒」,林作表示近日收到無綫一封署名「電視廣播有限公司 法律及規管事務部」的電郵。

適逢今天(2日)是港姐首輪面試,林作與女友裕美今早10時許到場,林作表示:「今日我嚟點評一下,今日嚟望下,唔會太多評論。」問他是否決定跟無綫打官司?他笑說:「睇埋今日先。」問裕美會否叫男友林作講少兩句,裕美說:「都慣咗㗎喇。」

問林作驚不驚收到無綫律師信?他反問記者:「你意思係我描述得準唔準確?我依家諗下我番說話係咪準確?我會研究下先。(網民食花生睇你哋打官司?)有好多網友表達支持添,我都係反映民意,希望唔好令佢哋失望。」2人逗留了20分鐘,約10點半左右離開,其間林作不時用電話做直播。

相關新聞:林作嘲港姐「9成係豬扒」收無綫律師信:睇嚟TVB真係告我

(即時娛樂)