唱作歌手馮允謙開騷拒曬肌 被叫「前輩歌手」嗌怕怕 (19:08)

文章日期:2022年06月02日

馮允謙(Jay)日前擔任由許文軒主持的《Star Talk》訪問。Jay將於下月舉行演唱會,他表示挑戰很大:「今次唱嘅歌係我有史以來最多,要好好拿揑,因為自己把聲一唱得耐就攰,依家隔日去上堂練聲,唔想令大家失望。(騷肌肉?)我係創作歌手,唔係賣呢啲,更何况真係冇肌肉,依家有一嚿好結實,因為爸爸返咗嚟香港,成日煮啲好好味嘅嘢!(難得爸爸返港,肥少少沒所謂?) 有所謂!因為真係操得好辛苦!」

談到入行10年已成為前輩歌手,Jay直言怕怕,「啲人叫我前輩,我會話Please Don't!依家有啲歌手行埋嚟話好鍾意我,話細細個聽我啲歌大,我會覺得自己好老,之前做運動,見到有個媽咪帶住小朋友,同我講話唔好阻住哥哥,我幾開心,佢叫我哥哥,唔係叫我做阿叔!(叫uncle會不會好些?) 仲衰!唔該叫我哥哥」。

(即時娛樂)