《隔離童話集》音樂劇場8月開鑼 趙學而怕唔唱歌觀眾割櫈 Jace首演舞台劇擔心狀態 (19:30)

文章日期:2022年06月02日

由梁祖堯、湯駿業聯合導演,梁祖堯編劇的《隔離童話集》音樂劇場,將於8月12日起假葵青劇院演藝廳舉行。風車草3位主腦:梁祖堯、湯駿業及邵美君,將聯同趙學而及陳凱詠(Jace)合演超現實隔離事件。

今次《隔離童話集》故事,是由阿祖、湯駿業及阿君開始,首次獨自擔任編劇的阿祖說:「我哋3個人都係好大缺陷嘅人,某日大家面對突如其來嘅隔離事件,喺隔離空間入面,遇上咗工作人員Jace,而佢嘅上司就係學而。叫得《隔離童話集》,係講呢5個人嘅經歷,但又唔係大家依家一路經歷緊嘅隔離,但我只可以講咁多,想知更多就要買飛入場睇喇!」

製作團隊構思別出心裁造型,他們都讚不絕口,學而更大讚充滿「仙氣」,Jace亦對造型鍾愛有加:「我喺舞台上都試好多造型,但呢個好女仔對我嚟講好新,因為好大把頭髮,又有精靈耳。以前都有諗過放落我嘅作品裏面,但冇機會試,估唔到會喺咁嘅情况下做到,同埋望住大家,已經好有故事感覺,令我好期待今次首演舞台劇,但同時亦擔心點樣可以保持狀態同演出水準。」

有學而與Jace的加盟,再加上唱得之人湯駿業及阿君,阿祖說:「攞住呢手牌,我哋一定唱歌。」學而亦表示:「我唔唱,啲人會割櫈。」阿祖大讚學而與阿君用靈魂唱歌,Jace在舞台上發放的能量,是用生命感染空間。

(即時娛樂)