曾比特內地爆紅感覺不知所措 拍拖6年想和女友盡快結婚 (18:18)

文章日期:2022年06月04日

曾比特(Mike)於節目《聲生不息》中憑80年代歌曲《初戀》在內地人氣急升,他早前接受港台《舊日的足跡》訪問時坦言︰「我唔覺得紅定唔紅,我冇太大概念。我最想戴住頂帽去旺角買格仔餅食。我只係一個普通人。如果要用4個字嚟形容,就係『不知所措』嘅感覺。」

Mike雖然曾獲得校內歌唱比賽冠軍,但對外形沒自信,報名參加《全民造星II》前考慮了很久。他強調當日參賽絕非「姜濤效應」,而是該節目給他熱血的感覺。「媽媽一直都鼓勵我放心去做,唔好太介意結果。我哋屋企唔習慣講好多嘢,但就總會感受到佢嗰種鼓勵,咁已經足夠!」

Mike一直希望送自己的唱片給媽媽,待他從長沙回港後,會立即買了一張自己的唱片送給媽媽。「我去買,因為台前幕後都付出咗好多,所以我都要出番一分力去支持!我嘅倩老師(歌唱老師陳倩妮)話希望可以喺紅館坐第一排睇我唱歌,呢個亦都係我嘅願望,係一個指標,一個肯定。幾時可以做到?我想愈快愈好!」

「爆炸頭」是Mike的標記,原來此髮型是遺傳自曾媽媽,家裏只有媽媽和他是天生曲髮。他覺得一頭曲髮很麻煩,從小就把頭髮「剷青」,長大了才留長髮。「我也要一段時間才能接受這個髮型,想不到現在它竟成為了標誌,希望它可以保持到60歲。」

重提當日在《聲生不息》中與林子祥合唱《單車》,Mike坦言當時內心有種遺憾的感覺︰「爸爸喺我10歲時走咗。我5、6歲先由汕尾到香港同家人團聚,其間4年爸爸好忙,大家見面唔多。收到消息嘅時候,我上緊堂,學校職員帶我去醫院,我唔知發生乜嘢事,喺的士上我唔明佢講乜嘢『冇事冇事』,去到醫院就見到媽媽同姐姐喊到死去活來,原來爸爸已經走咗......我最難忘嘅就係我喺汕尾讀咗一個學期嘅一年班,喺香港再重讀幼稚園。當時我最希望爸爸接我放學,因為佢會一手抱起我騎膊馬,好高,好開心,跟住我哋會去行吓商場......」

談到一同參加節目的炎明熹,Mike表示對方尚未出道已聽過她唱歌,並指她歌藝佳,人可愛,說話有趣,希望兩人有機會合唱。他也欣賞陳奕迅:「我哋第一次喺公司見面時佢化緊妝,當時我好緊張,偷睇佢,佢同我講聽過我唱歌,話我唱得好,叫我繼續努力。(有說你是其接班人?)我當然好多謝讚賞,但係做接班人我好驚。我覺得作為一個歌手,做好每一首歌,一切由心出發已經好足夠,希望大眾能從我嘅歌曲得到共鳴。」

Mike目前身在長沙,很掛念女朋友。「我哋喺教唱歌嘅時候認識,依家感情愈嚟愈好,梗係要畀安全感佢。溝通好重要,為咗畀定心丸佢,我買咗部琴喺酒店練習,基本上我大部分時間都喺酒店房。我哋拍拖差唔多6年,我希望盡快結婚,但諗起依家係事業起步階段,必須考慮將來嘅生活,要更加努力。我喜歡佢因為佢唱歌好好聽,無論生活上、舞台上佢都係一個好charm嘅人,成日都有一個好吸引人嘅笑容。我鼓勵佢參加比賽,但係佢好怕醜。」

(即時娛樂)

 

相關字詞﹕曾比特 舊日的足跡