為生重磅「奶仔」爆微絲血管 方紹聰餅印媽咪分享親子碌面大法 (13:50)

文章日期:2022年06月06日
為生重磅「奶仔」爆微絲血管 方紹聰餅印媽咪分享親子碌面大法(拍攝:鍾偉茵,剪接:鍾偉茵)

由余安安、羅敏莊、陳凱琳擔任主持的《日日媽媽聲》第二輯,昨晚(5日)播出第7集,請來關心妍、周志康、方紹聰(奶仔)擔任嘉賓,其中奶仔帶同餅印媽「美麗姐」參與錄影,場面溫馨。

出身於普通家庭的奶仔,與爸爸、媽媽及患有輕度弱智的家姐感情要好。雖然家姐未能以言語與奶仔溝通,但奶仔笑指兩姊弟默契十足:「好多人問我同家姐點溝通,其實由細到大相處好耐,可能一個眼神已經知對方想點,或者少少嘢我已經知佢係開心定唔開心。」

奶仔難忘家姐看到自己在《特技人》中演出後的開心反應,奶仔說:「嗰時成家人一齊食飯,咁啱電視播到我嘅畫面,家姐睇住個電視,企起身好開心係咁拍手掌,仲行出去指住部電視,再行埋嚟攬住我,同其他人講:『呢個係我細佬』。」說到此處,奶仔哽咽謂:「我嗰刻好感動,我以為我開心,原來佢戥我更加開心。」奶仔表示在無綫努力工作了12年後,逐漸有人認識,希望能透過自己小小的知名度,讓更多人關注弱勢社群。

奶仔媽媽「美麗姐」雖然同時湊大奶仔及輕度弱智長女,但她樂天開朗、沒有怨天尤人,她笑言最希望自己和女兒身體健康,這樣2人才能一起走下去。「美麗姐」還大爆奶仔出生時的小秘密:「佢出世已經有8磅2,我生佢好辛苦㗎,我生佢時因為太用力,塊臉爆晒微絲血管。」

「美麗姐」表示奶仔小時候有專屬2人親密行為,促進親子關係,她說:「我餐餐都要同佢碌卡,我哋用臉嚟碌卡咯!」奶仔聞言即接招:「所以我哋個樣咁似係有原因,我哋依家少咗咁做,會改為請佢食嘢或周圍去。」奶仔笑說:「依家碌卡同惜惜轉咗嚟追女仔,係Work嘅。」

(即時娛樂)