陳柏宇邊唱歌邊搵囡囡 熱到脫外套 觀眾大叫「除晒」 (18:20)

文章日期:2022年06月06日

陳柏宇(Jason)和黃妍出席首屆「ARTAVERSE」戶外展覽,為昨晚(5日)舉行的藝術舞台ARTSTAGE第2場擔任演出嘉賓。唱作歌手黃妍先唱出《Little People》及《兩個月亮》,當她唱完《輕盈》後,由Jason緊接出場。Jason在台上四處尋找囡囡Abigail影蹤,當他見到囡囡站於最後方時,立即跟她打招呼,Abigail亦揮手回應。

唱完第一首歌《有我》後,Jason笑稱:「好喇,件衫就著過喇,有交代喇,熱呀大佬!」說罷便脫掉身上外套,觀眾見狀大叫「除晒」,Jason聞言說:「你都畀我留番條底褲啦,下下除晒咁狠咩?」

Jason又指自己身上恤衫來頭不小,說畢更舉高雙臂露出腋窩,他笑說:「我個胳肋底係咪冇乜毛,你哋唔羨慕得咁多。」之後,Jason唱出《對得起自己》及《沒有你,我甚麼都不是》,然後再邀請本地Rapper Novel Fergus,跟他合唱新歌《墜落》,令現場氣氛高漲。

(即時娛樂)