林嘉欣被逾百朵鮮花包圍拍廣告 盼飛法國實景拍攝續前緣 (16:42)

文章日期:2022年06月07日

靚媽林嘉欣最近為法國護膚品牌拍廣告,疫情關係未能親身飛到巴黎取景,現場以巴黎艾菲爾鐵塔布景和過百朵鮮花營造效果,充滿花香,猶如置身其中。

嘉欣曾在法國留學,並連續8年擔任「法國五月藝術節大使」,她一見到巴黎風景海報便認出地點,如數家珍向工作人員介紹附近名勝和藝術品,說自己與法國特別有緣,希望疫情過後親往當地再續前緣。

受疫情影響,廣告團隊未能飛到法國取景,嘉欣指住身後的鐵塔海報說:「我知道呢個區,係巴黎Trocadero地鐵站其中一個出口,我行過呢條街,呢度有位好著名園藝藝術家Patrick Blanc,佢嘅垂直牆園藝(Vertical Wall)好出名。我同法國真係好有緣分,希望快啲可以飛去再續緣分!」

學童復課後,嘉欣感到開心,她說:「喺屋企Zoom上堂真係搞唔掂,好明顯呢兩年小朋友社交係退步咗,習慣隔住個屏幕跟同學仔傾偈,但見到真人唔知講乜嘢好,仲有,最開心泳池開番,我囡囡同我都好鍾意玩水,做帶氧運動又涼快,非常好。」

(即時娛樂)