我哋係COLLAR|Candy玩遊戲反勝為敗感不公 激動爆喊嚇窒隊友 (17:53)

文章日期:2022年06月07日

ViuTV綜藝節目《我哋係COLLAR》昨晚(6日)播出第6集,8位女團成員邱彥筒(Marf)、沈貞巧(Gao)、許軼(Day)、蘇芷晴(So Ching)、王家晴(Candy)、陳泳伽(Winka)、蘇雅琳(Ivy)及李芯駖,一齊Staycation從而加深了解,其間8人分成兩隊作賽,藍組為芯駖、Day、Ivy及Winka;紅組為Candy、隊長Gao、So Ching及Marf,她們合共玩3個殘酷遊戲,勝出一隊便可優先選擇房間權。

頭兩個遊戲均由紅隊勝出,合共取得4分,在第1個遊戲「背對背相撲」,身為運動健將的Candy輕易擊退藍組4位成員,看似勝券在握。來到關鍵的第3個遊戲,雙方玩經典拔河,勝出一隊會獲得5分,所以藍組許勝不許敗,結果藍組發力,成功勝出比賽,並反敗為勝以5比4擊敗紅組,獲得優先選擇房間權。

豈料,此時Candy真性情爆發,她有感賽果不公而當眾流淚,坦言比賽規則欠公允:「上兩局點解要咁努力,直接玩最後一場,一次過拎5分就算啦。」面對Candy突如其來激動情緒,其他隊友都被嚇窒,她們立即安慰Candy,Day事後說:「今次佢喊,其實令我有啲驚訝。」芯駖則表示:「我冇諗過平時好甜美同傻氣嘅女仔,會突然間咁嬲,我冇見過Candy呢一面。」

平復過後的Candy則解釋:「我以前係運動員,我覺得咁樣好唔公平,我哋之前的努力白費咗,一無所有。」網民對於Candy的表現反應兩極,有人指她輸不起,因為這是綜藝節目而非運動競技;不過亦有網民讚Candy真性情,又指設計遊戲上出現問題,因為紅組已勝出兩個回合,就沒必要再玩第3個遊戲。

(即時娛樂)