張兆輝兩部電影輪住上映 唔怕「自己打自己」 (17:44)

文章日期:2022年06月08日

身在內地的張兆輝,雖然人不在港,但輝哥本月有兩部主演的電影上映,分別是《被消失的凶案》和《一樣的天空》,他不擔心自己打自己,希望香港電影業盡快回復正常。

《被》的導演羅守耀與輝哥合作無間,今次故事藍本來自1983年「土瓜灣道水箱藏屍案」,當年輝哥忙於拍劇,對這宗轟動的新聞未有為意,他坦言:「1983年,我日拍夜拍,冇留意呢單新聞,但都唔緊要,羅導演搜羅好多資料、報紙,以及佢知道嘅蛛絲馬迹都會話畀我哋聽,令我明白咗點樣去演繹,亦清楚導演想拍啲乜嘢、想表達啲乜嘢。」

事件相隔30多年搬上大銀幕,輝哥是羅導演欽點的靈魂人物,由他去調查懸案,輝哥謙虛說:「咁可能我真係似嗰個老差骨囉,同羅生合作過好多次,佢非常了解我可以畀到乜嘢佢,而演員知道導演想點做便去做,我一直相信係角色帶動演員,今次好多謝羅生寫呢個角色畀我演。(有沒有難忘事?)我畀律政司審問嗰場戲最深刻,78頁紙喺室內拍咗5、6日,啲燈一直着住,拍到天黑都唔知,有時仲要即改劇本,圍讀嘅時候好似考會考咁,但拍攝時,大家係好開心。」

談到他本月有兩部電影上映,輝哥表示:「咁啱啫,戲院重開大家都開心,等咗咁耐,能夠有咁多好戲上亦好難得,畀多幾套我一齊打都得嘅。」

雖然自己打自己,但《被》和《一》戲種不同,角色人物性格也有反差,輝哥在兩部戲中也有發揮,合作無間的羅守耀導演和新晉導演潘梓然,分別跟兩個不同時代的導演合作,輝哥看得很通透,輝哥說:「唔同時代當然有好多嘢唔同,不過佢哋有個共通點,就係兩位導演喺心目中都有一個正確想法,佢哋喺畫面上表達想講嘅故事出嚟,基本上除咗年代氣氛,鏡頭運用外,都係同一樣思想,都係想表達自己一啲想講嘅嘢畀人聽,只係表達形式各異。」

(即時娛樂)