十八年後2.0|譚凱琪被封「攬炒姐」 難忘靈堂場口:見到張遺照毛管戙 (15:55)

文章日期:2022年06月09日

劇集《十八年後的終極告白2.0》昨晚(8日)播出第8集,劇情直入戲肉,譚凱琪飾演的莊銳婷Queenie終於墮樓身亡,而她身亡前的被追殺及負傷躲藏畫面更是似曾相識。原來Queenie首集被追殺的畫面並不是噩夢,而是劇組專誠以插敘形式交代故事,令觀眾追看時,不但憶起之前的經典場口,更可能想起之前遺漏了線索,令劇情前後呼應。

譚凱琪(Zoie)一改斯文形象,破格演出癲喪潑婦,網民封她為「攬炒姐」。對於角色引發熱議卻要提早離場,Zoie受訪時笑言:「雖然我拜拜咗,但我靈魂仍在,佢哋會不斷召喚番我出嚟,交代番好多嘢。」

Zoie表示靈堂戲令她難忘:「今晚大家就會睇到㗎喇,劇組每一幕都拍得好仔細同用心,好似我由死亡到殮房再到靈堂,個感覺好真實,我覺得好似真係經歷咗一次死亡,我見到自己張遺照都有啲毛管戙。」

Zoie又指與譚俊彥對戲的場口也難忘:「我好少拍咁多內心戲,尤其畀阿譚捏住條頸嗰場好深刻,因為要記走位、動作,又要講對白,仲要就埋機位,是但一邊NG都要從頭嚟過,為拍攝時順利,我哋每場戲事前綵排好多次。」

Queenie之死令觀眾偵探上身,列出一眾嫌疑人,包括姚尚謙Angus(譚俊彥飾)、宋慧琪Joyce(趙希洛飾)、沈越(龔嘉欣飾)、方志浩Jason(陳山聰飾)、葉凌風Kammy(阮兒飾)嫌疑度最高。

(即時娛樂)