王曼喜9月跟女友美國結婚 感謝家人接受及包容 (17:07)

文章日期:2022年06月09日

王曼喜(Kayla)及其同性愛人Elaine Chan,一向愛得甜蜜,最近2人開心宣布將於9月飛到美國結婚,上星期又以孖公仔姿態接拍LGBTQ+家居保險廣告,宣揚第一間接受同性伴侶購買家庭保險。

Kayla經常為LGBTQ+發聲,今次接拍保險廣告,亦是希望藉此站出來,代表LGBTQ+爭取更多權益,便毫不猶豫接拍:「香港從未試過有好多人企出嚟幫LGBTQ+發聲,今次廣告理念好有意思,同我哋諗法好相似,每個人所追求嘅家其實都一樣,都係想擁有愛,大家都係平等。」

Elaine則說:「我同Kayla知道香港未認可同性婚姻,之前有過一些案例,同性伴侶其中一方過身,另一半都沒有身分,唔可以代辦後事,所以覺得保險廣告今次行出嚟支持LGBTQ+,保障到大家係一件好事,希望日後有更多大企業支持,畀到更多信心我哋,爭取更多應有權利。」

當日有人接洽兩人接拍這廣告時,Elaine搞笑表示不是問酬勞,反而不停問保險保什麼,因為想做投保人:「想買一份送畀Kayla做結婚禮物,第一次知道有一個為LGBTQ+而設的家居保險,覺得要支持,香港暫時對同性婚姻還未立法,有保險對我同Kayla都有保障,我估有好多同我哋一樣的朋友,會對呢個保險有興趣。」

2人忙於籌備婚禮,Kayla表示最痛苦時間已經過去,當初要向家人坦白自己性取向,跟媽咪馬詩慧冷戰3個月,但之後家人全部接受及包容她的選擇,「婚禮已決定9月喺美國加州舉行,嗰邊搵咗人幫手準備都七七八八,雙方屋企人都會飛過去,好感謝屋企人支持,大家都已經接受Elaine係我哋家庭嘅一分子」。

Elaine說:「我當然好開心,Kayla屋企人接受咗我,我依家成日去佢屋企,我鍾意下廚煮嘢食,第一次去煮畀佢屋企人食,就因為我太緊張,煮到9點先有第一碟餸,餓死佢哋。」

(即時娛樂)

 

相關字詞﹕王曼喜 同性