欣宜紅館開騷感動強忍淚水 ERROR現身舞台放笑彈 (16:38)

文章日期:2022年06月11日

鄭欣宜(Joyce)昨晚舉行首場紅館演唱會,身穿橙色露肩巨型紗裙登場,清唱《女神》為個唱揭開序幕。她隨後在台上一秒變身,換上一身熒光粉紅色長裙,令觀眾驚喜尖叫。欣宜見狀一度感動哽咽︰「我唔想喊住,畀我講啲好重要嘅嘢先,非常多謝每一位買飛入嚟支持我嘅人。4年前,我已經開咗第一次紅館演唱會,但唔知點解,今次感覺好似係第一次咁,可能因為過去呢4年裏面,大家用咗好多心機同時間去重新認識我,好多謝你哋畀我呢個耐性。」台下觀眾大叫「加油」、「愛你」,欣宜強忍眼淚,深呼吸後續說︰「開四面台,我真係有少少緊張,因為我係零方向感,你哋邊一邊反應大,嗌大聲啲,我就向嗰一邊唱。」語畢,欣宜唱出《我地》及《救命歌》。她說︰「希望呢兩首歌可以提醒大家,無論個世界變得幾壞都好,只要有『我地』,everything will be ok,因為 love is always inside。」

除了MIRROR人氣王盧瀚霆(Anson Lo),欣宜首場也請來男團ERROR現身,合唱《擁抱愛》。4子送上分別印了ERROR成員肖像的上衣,更命名為「春夏秋冬系列」。代表春天的何啟華(Dee)笑說:「春天令人諗到潮濕,你著我呢件tee就好潮,然後好濕。」欣宜作狀打他,阿Dee解釋:「我意思係熱到出汗,濕晒!」梁業(肥仔)說:「夏天梗係著我呢件雞翼袖,你老公(Anson Lo)新歌MV都係著雞翼袖,襯晒佢,但你照鏡就見到我!」吳保錡拍片講招牌港普,郭嘉駿(193)就自肥拍片宣傳Solo歌,非常搞笑。ERROR之後唱《愛情值日生》,邊唱邊向觀眾派心。

欣宜的首晚演唱會,在她兩度安歌下結束。

相關新聞︰盧瀚霆現身欣宜個唱掀高潮︰多謝讓我在你舞台上分享音樂

相關新聞︰紅館演唱會|鄭欣宜獲嘉賓盧瀚霆抹汗:你雙眼水汪汪

(即時娛樂)

 

相關字詞﹕鄭欣宜 紅館演唱會