一蚊Joe炮轟港聞記者後刪文 再出Post自爆採訪被嘲阻住晒 (18:16)

文章日期:2022年06月11日

無綫《東張西望》外景主持游莨維(一蚊Joe)昨天(10日)被派往中環蘇豪區採訪雲咸街槍擊案時,疑跟現場傳媒發生衝突。他下午4時在社交平台發文炮轟︰「MJ我雖然唔係港聞記者,但係2010年我採訪馬尼拉人質事件嘅時候,你畢業未呀,港聞記者?」不過,他甫文後不久又刪文,並於晚上近11時再發文透露事發經過。

一蚊Joe說︰「事緣做『咪兜圍訪』,要鬥快擺咪,爭取中間位置~ 喺擺咪同收咪嘅時候被一位後生嘅『工作人員』不斷單打,話『東張西望都嚟採訪,阻住晒~』。其實『做嘢啫』,你有你採訪,我有我做訪問~ 自問由2008年『事必關己』開始,已經開始採訪生涯,當中受過的冷眼和冷言冷語已經不計其數。結果今次谷住啖氣,出咗個post,真不該~」

他表示有「四不該」︰「1)不該勞氣,因為『冷嘲熱諷』已經聽得太多,就係唔知點解今次會『著咗』~ 如果一笑置之,根本唔會有件咁嘅事發生~ 2)不該稱呼該『工作人員』為港聞記者,因為再三思量,其實佢應該係一位後生嘅技術人員。應該體諒喺落雨嘅情況,要做好新聞採訪,大家都不容易。 3)不該引用馬尼拉人質事件~ 因為是我採訪生涯感受最深的一次。但忽略會勾起相關人士的回憶,是我不對!亦因此決定刪除前post。並在此鄭重向『事件』影響的所有人道歉,對不起。4)不該『認真』?但我確信做任何事應該『尊重自己的專業』!因為易地而處,如果我去做採訪,係蹺埋雙手等收工,咁就真係『阻住晒』。好似今次,我問咗『對上一次持槍傷人係幾時嘅事?』,而當我想問『非華裔刀手,有幾多個揸行街紙?』嘅時候,我尊重記者會剩番最後兩條問題,所以冇問~未來,我會繼續做好我嘅採訪工作,I shall stay calm & let the results speak. 」

不過,一蚊Joe這個帖文繼續被網民炮轟,斥他在寶貴的採訪時間內詢問無關痛癢、可以自己翻查資料的問題,又叫他「唔好再以行外人同唔專業嘅態度對待新聞工作」,但也有網民支持他,叫他不用理會別人,又說欣賞他的工作態度。

(即時娛樂)