Anson Lo新歌點擊破175萬 撰千字文抒發感受 (11:48)

文章日期:2022年06月13日

MIRROR成員「教主」盧瀚霆(Anson Lo)的新歌《King Kong》,在YouTube上架4天,已破175萬點擊,成績不俗,今次亦是教主首度執導拍攝MV,昨晚(12日)他在社交網撰寫千字文,發表對新歌感想:「準備呢首歌之前,花姐問我想做咩類型嘅歌,我答:『我想做一首大家未聽過Anson Lo唱嘅跳唱歌。』」

他表示開心再跟填詞人Oscar Lee合作:「寫岀咗一份我認為適用於任何職業、情景下嘅『競爭』同『比較』。唔止係我依家嘅職業,細個時我家姐同我都有一種無形嘅比較,學業上同言行舉止上;去到小、中、大學同同學嘅比較、教跳舞時舞技嘅比較,相信我地每個人每一日都經歷緊比賽。

而《King Kong》好想帶出即使呢個世界嘅競爭幾激烈都好,只要你有進步同努力嘅心,每個人都可以做自己嘅第一,做自己最強大嘅King Kong。King Kong再強大,都未必能夠同其他人比,因為每個人嘅King Kong強大嘅地方都唔一樣。」

首次執導拍MV的Anson Lo表示,需要超大體力及「腦」力:「要應付平日自己嘅工作加上劇集拍攝,時間比以往拍任何MV更加唔夠用,拍攝當中休息嘅時間好少,因為每一刻都要主導同決定拍啲咩~ 但我好享受成個創作同執行嘅過程。」他表示新歌MV一開首,是向電影《The Maze Runner》致敬:「MV裏面,大家一齊玩緊一場生存嘅競爭遊戲,有人為咗搶到枝水而傷害別人,有人面對競爭只會坐以待斃,有人會願意同人分享,有人會用奸險手段達到目的。最後即使枝水倒瀉咗,兩男都繼續因為唔憤氣而作冇意義嘅鬥爭,導致兩敗俱傷。」

他續寫道:「記得第一次畀教母睇完MV first cut,佢話:『大家搞咁多嘢就係為咗支水呀?』有時往往當局者迷,『比賽』中嘅『競爭者』認為最後爭奪到嘅嘢好大件事、好重要,可能跳出嚟睇,未必係一件值得要佢哋互相踐踏去得到嘅事或物件。所以從來比較只須同自己比,競爭只需要同自己爭,做到自己嘅最好。」

Anson Lo坦言每次的成品都不會是完美無瑕,他知道自己有好多方面可以做得更好,但今次是他好喜歡﹑亦花盡心思的一個Project:「好多謝每一位神徒,依然支持住我,知道近日大家因為撲飛而有好多唔同嘅壓力同唔開心,好希望呢首歌成為其中一樣陪伴住你哋過每一日嘅元素。」

(即時娛樂)

相關字詞﹕盧瀚霆 教主