黃偉文1年冇見容祖兒 貼絕密照賀壽:快樂與良善不變如初 (17:22)

文章日期:2022年06月16日

今天(16日)是容祖兒的42歲生日,祖兒的好姊妹Twins及經理人霍汶希陪她慶祝,蔡卓妍(阿Sa)還搶贏吹蠟燭,場面搞笑。至於身在英國的黃偉文(Wyman)亦在社交網貼了和壽星女的合照,Wyman自稱是祖兒的「(multifunctional)背後的男人」,並在Ig貼了兩張絕密照片,Wyman表示跟祖兒已有1年沒見面:「破晒我哋相識以嚟嘅紀錄,如果仲未見到,我怕我會放多幾張出嚟,畢竟我手上有大量你嘅絕密材料哈哈哈。今年生日,願你和家人身體健康,快樂與良善不變如初。」

祖兒在Ig限時動態轉發Wyman的生日帖文:「我記得呢件衫係自帶樂器,一路行一路有聲,同埋好!窄!我而家應該會『㬹』爆。」

張敬軒也在Ig貼了跟祖兒及容媽媽的合照:「親愛的容祖強生日快樂!祝你同你愛錫嘅人都幸福平安,喜樂自在!掛住你!」

(即時娛樂)