「肉檔AK」劉宋威拍片哭訴被歧視︰點解有紋身就唔係好人 (14:20)

文章日期:2022年06月17日

荃灣豬肉檔店長劉宋威被指貌似男團MIRROR副隊長江𤒹生(Anson Kong、AK),被封「肉檔AK」,吸引不少街坊慕名幫襯邀合照,更火速成為街市界紅人,早前首次出席公開活動吸引300「威威豬」(粉絲暱稱)捧場,更成為廣告界新貴,短短一個月內拍下3個廣告。不過,人紅是非多,劉宋威不斷被網民起底,傳他並非好人,曾是古惑仔等。

劉宋威昨晚在社交平台拍片,就其種種負面傳言作出澄清,其間一度落淚。他說︰「近日收到好多唔少嘅報道,好多負面嘅說話,話我唔係好人,話我係黑社會。首先我想澄清番,我只係普通一個屋邨成長嘅人,都係基層出身,亦唔係大家所講嘅黑社會。點解喺屋邨長大就係一個黑社會?點解有紋身嘅人就唔係好人,就要畀人歧視?點解我自己嘅事業,去賣豬肉就會揸把刀去斬人?之前聽過好多人講,人紅是非多,實會畀人攻擊。依家自己明白呢個道理,感受到係幾大壓力,幾唔開心,但係冇辦法,把口生喺人哋度,我控制唔到,我只可以做好自己。希望大家唔好成日標籤有紋身嘅人或者屋邨長大嘅人就係黑社會,就唔係好人。」

劉宋威在片尾透露已請了位紋身師傅為他設計一款紋身紀念「威威豬」,以及紀念他這一刻的存在。劉宋威最後多謝一直支持他、維護及關心他的朋友。

(即時娛樂)

相關字詞﹕劉宋威 肉檔AK