張敬軒用hashtag防外傭「遮遮」翻譯 網民幫拖清一色英文留言 (17:56)

文章日期:2022年06月17日

張敬軒的外傭「遮遮」是暗黑系早餐界KOL,早前軒仔舉行演唱會,已有個幾月沒有在家午膳,不過今天(17日)軒仔在Instagram貼了午餐照,今天「遮遮」炮製了牛扒及沙律給他,不過賣相一般,軒仔也呻:「 #可摸以淨係要返舊正常扒 #或者齋食沙律菜我都飽到嘅 #是咪腐乳忌廉汁牛扒 #又中又西又多油 #我feel到佢又開始嚟料。」軒仔又笑言想返紅館開騷:「開工,開庫,開箱,開車,開汽水罐...開咩都好喇...#我唔係好想喺屋企食晏」。

軒仔又將彈「遮遮」的說話全部以hashtag形式交代:「#我用Hashtag因為佢冇得㩒IG翻譯 #你哋千祈唔好喺comment度翻譯 #佢會睇comment㗎」,不過網民搞笑將留言清一色變成英文,務求能讓「遮遮」看到,軒仔則說:「#你哋心地好好😑」

(即時娛樂)