鄭裕玲教年輕人「脫毒」 讚余德丞電台主持做得好 (21:49)

文章日期:2022年06月17日

鄭裕玲(Do姐)、馮盈盈(FYY)、何晉樂(Rock)今晚(17日)錄影新節目《脫毒要識Do》。講到「脫毒」為什麼跟Do姐有關?Do姐笑認形象夠正面,被委以重任,教育下一代向毒品Say No:「我從未遇過毒品引誘,從小就聽屋企教,社會各界亦講好多年毒品禍害,但不斷都有人受引誘,所以我都想教年輕人,不可以試,一次都不可以。」

Do姐忙電台工作,7月開拍遊戲節目,問到何時再拍劇?她直言:「好耐冇拍,我比較享受煲劇,經常在電台節目分享。」

余德丞(Dickson)加入Do姐主持電台節目《口水多過浪花》受觀眾歡迎,Do姐霸氣笑說:「我哋搵人搵得好囉!都要佢做得好先得,Dickson嘅加入令節目唔同咗,佢鍾意體育,帶來唔同資訊。」對於Dickson捲試食風波,Do姐指工作以外的事沒有留意。

Rock指《聲夢傳奇2》播出後,他也留意一班師弟妹表現,對於網民讚《聲夢2》比上屆學會員唱功好,Rock認為是好事:「吸收了上屆經驗,吸引更多人有質數的參賽者,令樂壇和比賽觀賞度更高。」馮盈盈表示讀營養學畢業,在節目中最大作用,宣揚健康飲食和生活的重要性。

(即時娛樂)