疫情下2年沒見家人 文詠珊秘密回港送驚喜 攬住媽媽流淚 (15:34)

文章日期:2022年06月18日

文詠珊(Janice Man)近年主力內地市場,疫情下已兩年多沒回香港的她,日前秘密回港給家人驚喜。Janice Man回到家門前,按鈴後立即躲起來,待爸爸開門後再走出來。文爸爸看見女兒突然現身,驚喜到呆了一呆並大叫「唔係吓嘛﹗點解會咁㗎」,然後對文媽媽說︰「知唔知邊個嚟呀?神秘嘉賓呀﹗」本來在廚房內的文媽媽走出客廳攬住Janice Man,兩母女開心落淚,文爸爸就笑到見牙唔見眼。

Janice Man說︰「我~返嚟啦﹗轉眼間已兩年多沒見家人了,真係好掛住好掛住你哋,決定回來給家人一個驚喜。要絞盡腦汁成功騙倒所有人,難度實在太大了。謝謝好朋友第一時間來迎接我,看到家人的驚喜、喜悅的心情,真的很感動。我要晚晚都黐實你哋,寸步不能離!Love you all ﹗2年2個月後的重逢,驚喜又感動的瞬間,連環suprise﹗」

(即時娛樂)

相關字詞﹕文詠珊