張敬軒「軒公開庫」35萬慶功大抽獎 預告年底或再開騷 (14:01)

文章日期:2022年06月20日

張敬軒(軒公)早前在紅館舉行的演唱會圓滿成功,並共創下4項紀錄:嘉賓人數最多演唱會 (共58人)、最夜完騷演唱會、單場罰款最多演唱會、以及疫情其間開最多紅館演唱會:2020年「盛樂演唱會」8場,「THE NEXT 20演唱會」跨年26場,18個月唱足34場演出,這紀錄暫時無人能破。

完騷後,軒公並無忘記每一個幫過他的人,先是突發於Instagram深夜直播,多謝歌迷之餘,更不停找家中禮物送給歌迷,又逐一相約為他做嘉賓的歌手飯敘慶功。上星期軒公再開庫,宴請所有台前幕後演出及工作人員慶功,食大餐之餘更自掏腰包,拿出35萬現場大抽獎,讓一眾台前幕後開心不已。

慶功宴上,軒公以搞珠籠抽紙仔形式抽獎,最細獎項1000元,最大10000元,但求人人有份大家開心,但抽到最後,席間不少只抽到1000元的苦主高叫加碼,每人變得到3000元,然後抽到2000元的又大叫加碼,軒公見大家興奮,又再開庫:「好!既然撳咗錢出嚟!老闆教落拎咗出來就唔好收番!」最終全晚一共抽了近35萬元現金獎,人人有份永不落空,連因工作未能到場的工作人員,都一樣抽到,個個滿載而歸。

軒公開庫之外,席間亦親自答謝每個組別工作人員,感謝所有人對這次演出的貢獻,他自言完騷至今,每晚演出仍歷歷在目,有很多關於演唱會感受及製作故事,他表示稍後再在Instagram撰長文分享,叫大家留意。

今次演唱會之後,很多網上留言都指軒仔播「毒」,這個「毒」是令很多入場觀眾患上演唱會後遺症,非常掛念今次演出,不少網民在網上重溫軒公每晚嘉賓環節,已累積近3、4千萬次觀看,他收到好多不同聲音,軒仔早前上谷德超節目《爆谷一周》,又自爆年底想再開騷。

軒公在疫情其間,創下34場紅館個唱,紀錄暫時無人能破,問到演唱會總監馮貽柏(Alex),軒公年底再開騷是否想再破紀錄?或者再創單一歌手,一年開兩次大騷紀錄?Alex表示:「係呀,喺疫情其間,做到咁多場騷呢個紀錄,我哋都永世難忘㗎啦!係咪仲可以創新紀錄?依家研究緊,研究到一個與別不同方案,係有機會再開。

我哋要不斷挑戰新高度,不過依家仲係商議階段,有消息會同大家公布,其實唔單止香港對軒仔有渴求,世界各地都仲有好多人問緊,我哋會唔會帶呢個騷去巡迴演出,當然我哋係好想,但都要睇疫情,希望疫情漸緩,大家回復正常生活,我哋就開始計劃巡演,大家咁掛住個騷,或者到時跟我哋去世界各地旅行睇騷。」

(即時娛樂)