4歲Lucy贈爸爸李璨琛父親節獎盃:係咪好開心呀? (19:05)

文章日期:2022年06月20日

李璨琛(Sam)和老婆梁志瑩的4歲囡囡李元元(Lucy)精靈可愛,深受網民歡迎。昨天(19日)父親節,Lucy媽媽在Ig貼了囡囡祝賀爸爸的片段,片中Lucy一臉自信,不過她卻將「Happy Father's Day」說錯成「Happy Mother's Day,爸爸」,Lucy媽媽笑稱:「咁究竟係爸爸定媽媽呀? #仲要個樣勁有信心。」

今午(20日)梁志瑩再在Ig貼了囡囡的片段,她寫道:「已經完全識得操控電話同老豆吹水 #老母不再重要」。片中是Lucy問爸爸Sam:「爸爸你喺度做緊乜嘢呀?我同媽媽睇電視。」

Lucy還送了一個父親節獎盃給爸爸做父親節禮物,她說:「(獎盃)後面係咁嘅,我整咗粒星星畀你,但我畫錯咗你紅色頭髮。」Sam向Lucy講多謝,Lucy有禮貌地講:「唔使客氣,係咪好開心呀?係咪都係好靚呀?」可愛又搞笑。

(即時娛樂)