Phoebus@P1X3L首度單飛出歌 獲Ian力撐:佢好認真對每件事 (12:52)

文章日期:2022年06月21日

男子組合P1X3L成員吳啟洋(Phoebus)是《全民造星II》冠軍,出道近3年終於有首支個人歌曲派台,Phoebus新歌《漸漸地》已上架。

同是「造星」出身的呂爵安(Edan)和陳卓賢(Ian),都在社交網留言力撐,呂爵安寫道:"Your dream comes true~",陳卓賢則寫道:「同佢拍劇,佢除咗串下我蝦下我之外(講笑)(雖然真係有),佢都會問好多我做歌錄歌嘅嘢,佢係一個好認真對待每一件事嘅人,希望大家都認真聽下隻歌。」

MakerVille行政總裁魯庭暉在Instagram留言鼓勵Phoebus,他寫道:「對上兩年,同事們覺得Phoebus係一個『樣樣嘢都幾好但硬係好似唔夠多人鍾意』嘅人。

試下綜藝、試下拍劇,而家,試下出Solo。我好遠好遠咁觀察,老實,我唔覺得佢啲戲好勁,啲歌好正,但係,每次我睇到嘅,係呢個人不合比例嘅勤力。我意思係,佢嗰隻對每一個Job 每一個casting 每一步舞 每一個機會嘅落力,大到一個位真係好似嘢嘢都當最後一shot咁。

好多人講佢,就又話佢係造星2冠軍又點。我一廂情願地覺得,咁又何苦呢。一個新人,未夠好就要進步,fair,但對於一啲無謂嘅枷鎖,我覺得佢根本無理過,佢同其他兩個隊友,只係好focus每一次機會。呢首歌,我估唔會令佢即刻大紅大紫。但呢首歌,值得一個fair shot。」Phoebus也回覆魯先生:「多謝魯生!多謝你的鼓勵!呢番說話會成為我努力的動力~~~~希望我哋三個唔會令你失望。」

(即時娛樂)