「田豪祖」披荊斬棘1周年 由網上頻道到開Pop-up Store (18:40)

文章日期:2022年06月21日

《田豪祖3寶Channel》踏入一周年,由「被離開」廣播道開始,轉戰YouTube世界,上半年取得「YouTube十大熱門創作」的肯定,以為已經是故事高潮,原來下半場更精彩;一周年大搞作,「田豪祖」回到線下現實世界,開設Pop-up Store,推廣自家製的3寶品牌商品,也和支持者「寶粉」見面。

由廣播道師奶仔搖身一變,成為拍檔口中「3寶CEO」的貴花田感慨表示:「完全冇諗過我哋會發展到可以有自己Pop-up Store,仲要賣3寶產品,有自己嘅品牌,好似發咗場夢咁樣,真係要多謝寶粉呢一年嘅支持!」

曾志豪表示過去1年,由做網上節目到加入推廣商品的環節,寶粉反應熱烈,很多時候推介的商品,不到1小時已搶購一空。

王耀祖表示開設Pop-up Store就像生了BB一樣:「成個過程困難重重,又怕疫情反彈,又怕起唔切貨,但最難係搵到一個又四正又可以招呼寶粉嘅靚場地。」他表示今次不只是開賣產品,而是要開fans見面會。

曾志豪笑說:「MIRROR有鏡粉,3寶有寶粉,我哋當正自己開MIRROR演唱會嘅會員專場。」

(即時娛樂)