《白色強人II》內地率先播 李佳芯出事前錄音曝光 (14:30)

文章日期:2022年06月24日

無綫劇集《白色強人II》最近在內地網站一連首播4集,當中最令人關注的就是上輯飾演「Kennis」的李佳芯去向。成為無國界醫生的Kennis在《白色強人》大結局中被軍人用槍指頭,生死未卜。無綫當日開拍續集時,有指李佳芯因被雪藏而飛出劇集。雖然續集加入了陳豪、胡定欣兩位重量級演員,但觀眾最想見到李佳芯出現。

《白色強人II》一開始,就交代Kennis已失去了蹤影兩年,其好姊妹Zoe(唐詩詠飾)為了等她回來做伴娘而一直未肯跟唐明(馬國明飾)復婚。唐明在第2集問Zoe︰「兩年啦,中國領事館同嗰邊反政府軍都周旋咗咁耐都冇消息,我知好難接受,但你真係覺得Kennis真係仲可以返嚟咩?」Zoe堅定地說︰「我條伴娘裙係留畀佢㗎嘛,冇佢其他人唔准著。」唐明再問︰「咁如果佢真係返唔到嚟?」Zoe答︰「咁你陰功啦,做寡佬啦!」

鏡頭一轉,Zoe正在聽Kennis出事前的錄音。Kennis說︰「Zoe,Kennis呀!你知唔知呢我頭先瞓覺發夢嗰陣夢見啲咩呀?我夢到我結婚嗰日著住婚紗走入教堂,仲有一個細路女幫我做花女,原來嗰個係你同唐明個女嚟㗎!咁即係話,我唔會有事,我仲可以有命走入教堂,我仲可以有命睇住你同唐明結婚生仔,不過你唔好話畀你未來老公聽喎,OK?」

雖然未知李佳芯飾演的Kennis會否出現,不少網民有信心李佳芯或會以客串形式回歸劇集。

(即時娛樂)