十八年後2.0|陳山聰易服撞樣姚嘉妮 譚俊彥被活埋4個鐘唔郁得 (17:07)

文章日期:2022年06月24日

無綫劇集《十八年後的終極告白2.0》今晚大結局。陳山聰飾演的Jason有易服癖,易服後叫Sophia。他在昨晚播出的第19集承認先後奪去7條人命,當中包括Queenie(譚凱琪飾)、Joyce(趙希洛飾)、徐友齊(何啟南飾)、何大勇(曹永廉飾)、Kammy(阮兒飾),以及與Queenie一同撞死的大肚婆及徐友齊助手。譚俊彥飾演的Angus差點被活埋,他在生死存亡之際拿出Joyce的求救錄音威脅Jason執番條命,豈料反被Jason用他推天藍(邵展鵬飾)落山影片威脅。警方最終透過大勇搜集得來的證據,成功將Jason逮捕。

山聰飾演的Sophia被指與姚嘉妮「撞樣」,姚嘉妮看到後也笑問山聰「做乜扮我」。譚俊彥談到被活埋的那場戲時說︰「我被埋之後,超過3、4個鐘完全唔郁得。雖然我唔驚蟲同『小強』,但為咗戲劇效果,我又要表現到好驚,都好花氣力。如果唔係山聰,好多戲我都唔識做,活埋戲就係其中一場,因我同佢係百分百信任對方,可以幫助到大家進入角色情緒。」

(即時娛樂)