跟古巨基扮學生拍穿越劇? Edan錄《飄流教室》唱到抽筋 (21:48)

文章日期:2022年06月24日

古巨基(基仔)與MIRROR成員呂爵安(Edan)的合唱歌《飄流教室》前天(22日)推出,MV點擊截至今晚(24日)9點半已破73萬,成績不俗。

古巨基的YouTube個人頻道今天播出他和Edan的錄音過程,起初Edan估計用4天錄好這首歌,最後以3天完成,Edan表示《飄》旋律易記又好聽,很適合他的口味:「本身鍾意情歌,或者副歌好易記,我就會好鍾意。我冇諗過今次錄音可以Inspire(啟發)我好多嘢,之前揀呢首歌原因,係因為我覺得個key,我都可以應付到,但加埋你同舒老闆(舒文)意見後,就發現原來唱歌唔係咁簡單,真係有好多嘢要兼顧。」

基仔在片中跟Edan分享唱歌心得:「比如收到一首新歌要唱,唔係只練高音﹑低音﹑真音同假音,仲要尋找一啲吸氣點,有時條氣快要唔夠唱尾音,可能有感情同好聽啲。」基仔去年曾在九展欣賞MIRROR演唱會,對Edan自彈自唱表現印象深刻,又讚他的樂理知識好好。

基仔在片中又爆Edan錄完收工時突然抽筋,Edan說:「第一次唱到抽筋。」基仔解釋:「因為我哋成日提佢要將丹田﹑腹部收得夠緊,我發現你(Edan)有個習慣,啲氣呢...放好多氣出嚟,你試下腹部要收緊多啲,然後好似潛水咁,hold住啖氣,少量地穩定地泄漏出嚟。」Edan亦虛心受教:「以往自己唱歌的確比較平,或唔敢做太多動作,今次錄音可以無限去試,我覺得呢個係好好想法,不如試咗先啦﹗(古:唔怕錯㗎﹗)所以真係學到好多嘢,好多謝你。」

而片尾有彩蛋「膠流教室」,基仔和Edan身穿校服兼揹書包上堂,基仔笑稱:「我哋兩個企埋一齊似穿越劇,兩個時代嘅學生。」片段中還見到基仔向Edan掟粉刷。

(即時娛樂)