黃澤鋒女兒升讀K1前要戒尿片 雨僑心思思想生男B (22:17)

文章日期:2022年06月26日

一班星級爸媽出動帶子女放電,雨僑、黃婉曼(Icy)、張嘉兒、黃澤鋒、岑潔儀、陳爽、Annie G.、盧頌之(DaDa)與老公趙勁皓等跟子女出席「Peppa Pig玩樂日互動特展」。黃澤鋒的寶貝女黃熙恩(小黃妃)下月3歲生日,她跟爸媽踏入會場好興奮,嚷着要坐小火車「出遊」,忙著跟欄外的爸媽揮手,好搞笑!

黃澤鋒陪女兒玩波波池一樣好投入,他稱小黃妃將入讀K1:「因為疫情她幾乎沒有上過N班,好彩唔怕醜,我唔擔心佢返學會喊。呢排就要同佢戒尿片同教吓佢多啲英文。」小黃妃好活躍,他說:「只要唔危險同冇禮貌,我都畀佢自由放縱發展。」

雨僑與羅力威的女兒囡囡Harper會在8月返N班,雨僑升呢媽咪後,一直親力親為照顧女兒,小朋友比較黐身,所以她擔心Harper返學不接受要跟父母短暫分離。她說:「playgroup老師有教我,試吓搵個囡囡冇咁黐嘅人陪佢返學,我咪叫爸爸湊佢去,點知返咗兩堂,囡囡唔肯上堂,結果要我自己湊番,希望疫情繼續穩定啲,咁佢返學,我就冇咁擔心,否則又要停課,始終小朋友上網課,不及返學有群體生活咁開心。」看着女兒長大,雨僑又心思思想再生B,已開始不設防,希望盡快湊個好字。

靚媽Icy、岑潔儀和陳爽疫情前常見面,但過去半年都沒見,她們相約帶着子女來玩,星媽們見面即雞啄唔斷。Icy的餐廳早前結業,多了時間,她接了主持港台節目。年初疫情嚴峻期間,Icy收工即趕回家煮飯給家人,這位女廚神下月會在書展推出兒童食譜新書,分享小朋友健康飲食習慣。

(即時娛樂)