林家謙攝氏34度高溫影個唱海報流汗少:我都幾熱得㗎喎 (17:35)

文章日期:2022年06月27日

林家謙昨天在社交網宣布,將於8月24日至26日首登紅館,舉行3場《SUMMER BLUES》演唱會,7月5日優先訂票,7月14日公開發售,不少歌迷昨晚已留言跪求加場,亦有海外粉絲留言跪求有online騷。

家謙一班圈中友好包括林一峰、陳凱詠、陳蕾、黃偉文、少爺占、何雁詩和林欣彤等紛紛留言恭賀,其中Tyson Yoshi留言:「好熱哩。」Serrini亦搞笑留言:「一演唱會十張海報,你set到個standard好高。」

早前林家謙拍演唱會海報,當日達攝氏34度高溫,大隊於杳無人煙的海邊,流着汗餵着蚊濕住身,穿梭大海及樹叢之間,用了近8小時拍攝。林家謙還要配合不同造型,穿上不同外套及毛衣配搭,見到都覺得熱;不過,神奇地林家謙全日都不慍不火,流汗不算多,他笑稱:「係喎,還好喎,唔知點解,我都幾熱得㗎喎。」

拍攝其間,偶有玩水上活動朋友經過,一發現是林家謙,即大叫:「嘩!林家謙呀!」然後一路等家謙上岸回來影合照,就連幫忙拍攝的船家都忍不住問:「林家謙呀,林家謙你係咪開演唱會呀?我要買飛呀,幫我買飛呀…我個女勁鍾意你。」由於開騷消息要保密,家謙只好笑住亂答船家:「哎呀!佢知我哋影演唱會海報呀,佢𢱑飛呀,咁點呀? 哈哈!唔知呀,明年啦,多謝你。」

當天影了近千張相,林家謙也問:「哎呀咁多點揀?唔捨得唔用,可唔可以用晒?」一向破格的他,最後揀了10張照片做海報,他昨晚已於Ig公布其中2張,並說餘下有8張,今天(27日)開始於全港不同巴士站會見到,叫歌迷得閒就拍低並放上Ig限時動態。

林家謙今早在Ig限時動態率先貼了第3張海報,寫上:「阿叔瞓唔著出去食早餐見到,其餘靠(Repost)你哋啦。」

(即時娛樂)

相關字詞﹕林家謙 紅館 演唱會 海報