Nowhere Boys演唱會6‧29售票 鼓手Nate化身導遊帶觀眾漫遊宇宙 (18:35)

文章日期:2022年06月27日

樂隊Nowhere Boys將於7月23日假旺角麥花臣場館舉行「Nowhere Boys"Know Where to Go"音樂會2022」,上周Telegram粉絲優先預購反應熱烈,現宣布後天(29日)起於Cityline公開發售。

尚有三星期開騷,Nowhere Boys除了綵排練歌,還為台上視覺效果設計緊密開會。隊長兼主音Van透露,今次歌單和舞台氣氛交由鼓手Nate主理,他說:「Nowhere Boys每次演出嘅歌單都由Nate負責,今次仲會配合埋台上巨型video wall,有山有海,有過去有未來,總之好多好靚好特別嘅影像,配合歌曲,帶動全場氣氛。」結他手Ken表示:「我哋夾咗咁耐,已經好有默契和感情,Nate今次重任係建立我哋同觀眾嘅感情。」

得到隊中所有成員的信任,Nate表示好開心:「我哋期待呢個騷好耐,可以話籌備咗接近7年,過往由觀眾主導我哋rundown,但今次由我話事,帶大家去宇宙旅行,我想設計一款好似旅行團導遊用嘅旗仔,讓觀眾更投入主題,跟住我去旅行,咁就唔會走失。」

過往Nowhere Boys開騷的周邊產品都大受歌迷歡迎,Van說:「除過往都有嘅tee、袋和毛巾,仲有好多特別為今次演唱會設計嘅紀念品,稍後陸續公布。」

(即時娛樂)