港版《大叔的愛》1周年 Edan貼「田牧」合照懷念:感恩遇上呢套劇 (19:05)

文章日期:2022年06月29日

去年由呂爵安(Edan)和「教主」盧瀚霆(Anson Lo)主演的港版《大叔的愛》大獲好評,而且收視不俗,劇中演凌少牧(阿牧)的Anson Lo,更憑該劇成「民選視帝」。

不經不覺該劇已經1周年,劇中演田一雄(田田)的Edan,在Instagram貼了多張和阿牧的合照,並寫道:「知道好多朋友都係因為呢套劇集先認識我,甚至成為『爵屎』。感恩可以遇上呢套劇,多謝你啊田一雄!仲記得當初就出街嘅時候嗰種既緊張又期待,喺到諗大家會咩反應,估大家會唔會鍾意,事隔一年,咁啱得咁橋,我上一年參演嘅作品,又準備要陸續同大家見面了。

今年嘅心情其實同上年都係差不多,又期待又緊張,不過唔同嘅可能係少咗份慌張,因為明白到其實好多嘢都係控制唔到,亦不能預測,所以做嘅時候用盡全力,對得住自己就夠了,希望嚟緊嘅作品,可以比大家睇到同上年有分別嘅Edan啦!」

(即時娛樂)