日日媽媽聲|吳若希爆囡囡易呷醋 囝囝黐實爸爸 老公家中地位低 (17:35)

文章日期:2022年07月04日

由余安安、羅敏莊、陳凱琳主持的《日日媽媽聲》第2輯,昨晚(3日)播出第11集,請來吳若希(Jinny)、徐榮及胡渭康擔任嘉賓。

育有一子一女的Jinny分享育兒心得,她透露囡囡較斯文,囝囝則屬於放飛自我類型,最鍾意不穿衣服周圍走,相當搞笑。學習能力方面,兩姊弟亦有很大差別,Jinny指囡囡語言能力較佳,囝囝運動能力較強。

一般人認為女兒是爸爸的前世情人,兒子則是媽媽的前世情人,Jinny卻笑言他們剛剛相反:「囡囡成日黐住媽媽,囝囝就每朝起身會好sweet咁去嗌爸爸,同埋囡囡好易呷醋,我攬住爸爸或細佬,佢就會問『點解你冇攬我』。」

提到老公家中地位,Jinny笑指囡囡和囝囝地位最高,工人姐姐和寵物緊隨其後,老公則排在最尾,她笑言:「工人姐姐地位好高,因為要幫手湊小朋友,小朋友都特別黐佢哋,我都覺得有少少對唔住老公!」

(即時娛樂)