馮允謙喜獲陳凱詠獻「第一次」 Marf睇騷勁投入又唱又跳 (17:59)

文章日期:2022年07月05日

馮允謙(Jay)昨晚(4日)於Star Hall舉行第3場「Have a JAY Time 2022演唱會」,導演莊文強、陳柏宇、李幸倪(Gin Lee)、RubberBand主音6號與太太Tim Lui、電影《媽媽的神奇小子》男主角梁仲恆、少爺占、蔡浩然、ERROR隊長肥仔(梁業),以及女子組合COLLAR隊長Gao(沈貞巧)、芯駖(李芯駖)、Winka(陳泳伽)、Candy(王家晴)和Marf(邱彥筒)等捧場,其中Marf是Jay的忠粉,她全場落力揮動燈棒,又唱又跳,非常投入。

昨晚表演嘉賓是陳凱詠(Jace),二人手拖手合唱由Jay為她作曲的《Long D》,他讚Jace人靚聲甜,又佩服她除了是歌手和DJ,還參演舞台劇,非常忙碌。Jace說:「係好忙,但知道你請我做嘉賓,我一定一定要嚟,今次係我第一次做演唱會嘉賓。」Jay說:「你嘅第一次就畀咗我?」全場笑聲。

Jay感謝專程從加拿大回港的媽咪,每晚到場支持後回家煲羅漢果水給他。至於爸爸,Jay笑說:「爸爸嬲咗我,佢嬲我爆佢睇完第一場騷太攰,噚晚寧願喺屋企煲劇,所以今晚都唔嚟啦!其實爸爸好惜我,每晚完騷返屋企,佢都會煮嘢畀我食。」

昨晚觀眾超級熱情,首次encore部分Jay唱了《尋找白金漢》、新歌《給缺席的人唱首歌》和《山旮旯》後,Jay與樂手們退場。觀眾大叫encore,Jay第2和第3度出場,先後演唱《我好想你》和《聲音導航》,觀眾仍不肯散場,於是Jay第4度encore,觀眾一湧上前,重重包圍舞台四周,非常墟冚。Jay與樂手再度出場,他見到觀眾反應熱烈,激動地說:「我未試過第4次encore,你哋真係好犀利,我想影張大合照留念。」然後全場大合唱英文歌《Preciously Mine》,離場時他一邊飛吻一邊講多謝。

(即時娛樂)