AMusic新人Sophia曝光 黎明:彈彈讚賞或冇賞都得 (16:50)

文章日期:2022年07月06日

AMusic繼新人Yuta及Lab早前曝光後,再有16歲新人歌手出道。今天(6日)新人Sophia(雅荍)發布EP《1+1》,仍貫徹未見樣先聞其聲的風格。

歌曲《想想元宇宙》由JC(陳詠桐)首次為師妹作曲,今早黎明在社交網介紹旗下新人,他寫道:「今日(6日)介紹一位新人Sophia,是一位16歲的中學生。 佢嘅兩首新歌:一快(AH-HA)一慢(想想元宇宙),比大家『樂彈』開心下!鍾意就幫手分享同放入playlist,覺得唔好嘅,可以係MV下留言:彈彈讚賞或冇賞都得。」

《AH-HA》歌詞中提及「Sayonana o」而受網民質疑Sayonana的Na是N還是R,是否低級錯誤,但亦有網民留言:「Sa yo na na夠晒香港,唔使見到na ra想發R音」。

16歲學生Sophia是由她的歌唱老師介紹到唱片公司而促成合作。擁有獨特聲音的Sophia,到唱片公司試音,最後成功成為歌手,學業唱歌同時兼顧。

(即時娛樂)

相關字詞﹕雅荍 黎明 新人