聲夢2|JW不滿學員黃洛妍表現嬲到掟筆︰我有少少失望 (17:56)

文章日期:2022年07月08日

無綫《聲夢傳奇2》明晚(9日)播出第5集,6位導師李幸倪(Gin Lee)、王灝兒(JW)、泳兒(Vincy)、布志綸(Alan)、林二汶及林奕匡各自派出一名學員應戰,每集獲得最少綠燈者將被淘汰。

頂頭大熱黃洛妍(Janees),今集被JW狠批尚有很多不足。JW聽完Janees試唱後皺眉說︰「你令聽嗰個覺得好攰,我覺得你唱得好惡!」JW愈講愈肉緊,更一度激動至掟筆,又指Janees綵排表現強差人意,令她有少少失望。經過JW努力調教,Janees最終成功掌握到什麼是「Less is more」,順利晉身下一輪。

同是熱門的XiX,獲導師泳兒安排跳唱韓文歌,以超強隊型及甜蜜氛圍成功帶動全場氣氛,獲得近乎一面倒好評。一手「湊大」XiX的郭偉亮(Eric Kwok)向現場25名評審下戰書:「邊個評審話佢哋唔好,就係同我過唔去。」陳奐仁取笑他偏心到出晒面時,Eric Kwok理直氣壯回應︰「你都會㗎,我想睇住佢哋贏。」

(即時娛樂)