I SWIM|魏浚笙爆Edan游水最差 黃奕晨稱粉絲應援似美食嘉年華 (16:05)

文章日期:2022年07月11日

ViuTV節目《晚吹─有酒今晚吹》今晚(11日)播出第113集,邀請到劇集《I SWIM》監製暨導演馮志強、魏浚笙(Jeffrey)和黃奕晨(Dixon)擔任嘉賓,與主持品嘗氈酒。

劇集今晚首播,3位嘉賓在節目中大爆拍劇趣事。Jeffrey指自己花半年時間操肌,更自爆為劇集而脫毛。被問及游水最差的演員時,3人不約而同笑指非呂爵安(Edan)莫屬。

馮志強稱劇中Edan雖然飾演游泳高手,但第一日拍攝現場熱身其間,Edan已經暈倒,令他十分擔心,慶幸最後Edan並無大礙。Dixon笑指拍攝現場,宛如嘉年華一樣:「有唔同嘅booth擺晒fans送嘅應援物資和食物,有P1X3L、Edan、Stanley(邱士縉)、Alton(王智德)、Jeffrey同ANSONBEAN(陳毅燊)。每次可以逐個行去揀自己想食嘅嘢。」 

談及往後希望發展的方向,主持強尼大爆知道Jeffrey或會推出個人單曲,Jeffrey沒有否認:「其實我無限制自己,機會嚟到嘅時候就把握,盡力做好件事。」Dixon指自己會想嘗試擔任幕後的工作,現正在構思及編寫相關的方案。 

(即時娛樂)