童時愛上你|孖張振朗熱吻超浪漫 高海寧自認小朋友性格 (14:11)

文章日期:2022年07月12日

由高海寧﹑張振朗﹑陳展鵬和糖妹(黃山怡)等合演的《童時愛上你》,昨晚(11日)一集Ding哥(張振朗飾)和雷紫彤Amanda(高海寧飾)大放閃光彈,劇情講到紫彤在露營時,意外被蛇咬後,突然回復記憶,遂把握機會與Ding哥在天台盡訴心中情。

原來紫彤很早以前就與Ding哥邂逅過,當時工作壓力爆煲的紫彤,獨自行山時迷路,正當她想放棄時,Ding哥剛好在附近參與野外定向路過,紫彤靠着Ding哥的「一點光」重新振作。紫彤又親揭其經營的化妝品牌名字由來,之後兩人情深一吻,Ding哥問:「惜我係彤彤定Amanda?」紫彤則回答得很有意思:「係對你有記憶嘅雷紫彤!」可惜紫彤翌日醒來後,又變回只有8歲心智的彤彤。

高Ling笑言8歲的彤彤相對較容易演:「有朋友直情話彤彤就係高Ling,我本身都有小朋友性格,好真、好開心同白癡!反而最難演係彤彤扮Amanda,首先係小朋友扮大人,加上因為跳拍嘅關係,要好熟個劇本,好清晰每個階段要做啲咩先得,每場都要計算用幾多成彤彤、幾多成Amanda,好複雜!」

為了演好「彤彤」,高Ling花了不少心機,她說:「唔想彤彤出嚟效果好作狀同懶可愛,做小朋友最緊要係真實,所以要唔好諗咁多,當諗得太多嘢就會勒住勒住。最尾我說服咗自己,做番彤彤要做嘅嘢就OK,反而愈放做出嚟效果就愈真。」

 

(即時娛樂)