回歸|汪明荃客串令拍攝更順利 監製︰大家更集中精神 (17:00)

文章日期:2022年07月13日

無綫劇集《回歸》昨晚的劇情講述汪明荃(阿姐)飾演的「大灣區青年創業比賽」永遠榮譽會長鍾慧芬,逮到區家健(周嘉洛飾)、凌巧瑤(陳嘉慧飾)、陳智斌(林正峰飾)及關東海(林智樂飾)遲到。當區家健要求網開一面時,阿姐即義正詞嚴訓斥他們︰「規矩定咗出嚟就要遵守,如果對你哋破例,對其他守時嘅參賽者咪好唔公平?守時係做人處世最基本禮貌,一個冇時間觀念嘅人亦好難創業成功!時間觀念係人嘅責任感、個人信用同自律能力。」由於阿姐出名守時,由她說出相關台詞自然更具說服力。

監製林志華透露當初構思角色時第一時間想到阿姐,他回憶當日提出請求時戰戰兢兢︰「嗰時疫情嚴峻,阿姐盡量減少工作量,我亦冇辦法親身邀請佢,只能透過電話聯絡佢經理人。佢哋問咗我一啲關於角色嘅嘢同工作時間,冇幾耐就打番電話畀我話應承幫我做。」林志華指阿姐認真做足所有事前工夫:「佢戲分唔多,但佢每一套衫、每個造型都會特別安排時間返嚟試清楚。有阿姐喺度嘅場面,所有嘢都會加倍順利,一來佢冇NG咁滯,二來阿姐喺度,大家好自然更加集中精神,雖然平時都已經好集中。」

戴祖儀拍攝與周嘉洛的一場爭的士戲時氣勢十足,林志華讚他們十分用心︰「嘉洛真係好勤力,冇得瞓咁滯,但佢完全冇降低對自己嘅要求,佢同戴祖儀都係年輕人,好熟悉年輕人嘅世界,佢哋會喺現場度啲潮啲嘅對白加落劇本,令件事更有時代感同趣味。佢哋私下又成日排練,令到鬥嘴嘅節奏出到嚟好有趣。佢哋各自有自己嗰團火,撞埋之後好有火花。」

(即時娛樂)