I SWIM|呂爵安輸接力賽激動反櫈 Stanley身形最弗 (17:12)

文章日期:2022年07月13日

由呂爵安(Edan)、魏浚笙(Jeffrey)、邱士縉(Stanley)、吳啟洋和吳海昕等合演的ViuTV劇集《I SWIM》,昨晚(12日)播出第2集,劇情講述李馬榮(呂爵安飾)所屬的C班,在接力賽敗給黃亞樂(邱士縉飾)所屬的A班,最後屈居亞軍;當李馬榮知道輸掉比賽後激動反櫈,險擊中身旁的班長(吳啟洋飾)。

事後Edan在Instagram貼了反櫈劇照,並留言:「古有CityU反枱,今有水運會反櫈,睇完今集(第2集),我覺得李馬榮唔止係一個泳手,仲係一個棋手,因為原來佢一直都下緊一盤好大嘅棋。唔知大家睇完今集之後有冇了解多咗榮榮呢?又有冇感受到榮榮嗰種輸咗好多年好想贏一次嘅感受?Anyways,而家先至係開始!我哋一齊睇落去!」

而幾位劇中演員已經除衫騷肌,不少網民都讚「大表哥」Stanley身形弗爆,Jeffrey、王智騫及王智德的身形也不錯。

(即時娛樂)