Strayz自資出道 包辦歌曲與MV製作 借黑白造型訴心聲 (20:08)

文章日期:2022年07月13日

因參加《全民造星IV》而認識的VAL、CK、暐翹、榛綦及Ariel,自資組成女團Strayz正式出道,出道歌《Stray》亦於今天(13日)推出。MV中眾人以黑白造型登場,以突出她們勇闖樂壇的決心。

Strayz隊名源自「Stray(流浪)」一字,隊長VAL、副隊長CK、暐翹、榛綦及Ariel自喻是一班流浪小朋友,VAL說:「《Stray》講緊追夢路途可能會遇到困難,但只要努力,堅持我哋想走嘅路,就可以搵到一條出路。」

為了突出她們想法及加入樂壇決心,歌曲MV也花了心思,以黑白搶眼造型示人。CK說:「第一個係喊妝,配以全白歌德風格服裝,象徵對於流浪呢件事情嘅傷心、不憤、不甘,但係我哋係好純潔動物,都有赤子之心;第2個造型有臉部動物彩繪,身上穿上比較正統黑色服裝,象徵住我哋反璞歸真,我哋就係流浪動物,我哋就係咁嘅樣,我哋係高貴存在,唔輸比其他人嘅存在。」

由於自資出道,暐翹坦言5個人用了很長時間,怎樣構思拍MV,眾人積極發表意見,CK則幫了個大忙執導MV。這次是CK首次執導,她緊張的說:「因為想務求貼近我哋嘅故事,所以就踏咗隻腳落去,做埋導演,但原來執導上係會遇上好多困難,做過先知不論係導演、幕後,甚至任何一位參與拍攝MV嘅都好偉大,要向佢哋致敬。自己體驗過,先知道係好辛苦嘅工作,無論由計劃,到同團隊不同單位,例如攝影組、服裝組等溝通過程都艱難,我唔係好識點樣表達自己想要乜嘢,結果導致拍攝有延誤,但係我從中學習到好多嘢,希望今次成品大家會鍾意。」

暐翹也感激不同單位的幫忙,她說:「組團後大家成長咗好多,以往參與《造星IV》,大家會focus表演上,但成為Strayz成員後,就發現其實表演或拍攝唔係得自己一個,仲要兼顧好多嘢,所以除咗工作人員,更要多謝我隊中另外4位隊友。」

談到首次拍MV難忘事,Ariel笑言:「我哋5點鐘開始化妝,完成係第二朝11點,完成嗰一下係開心但好攰,出到嚟見到天光,大家都唔識反應,好似就嚟死咁,但係嗰日真係好開心同好好玩。」

VAL則對彩繪造型印象深刻,她說:「細細個化過好多次貓嘅妝,但第一次試狗,對我嚟講化一個狗仔嘅妝係一個好特別嘅嘗試,睇住逐一變咗不同動物:兔仔、貓仔,件事好正,對MV好有期待感。」榛綦亦大讚化妝師的鬼斧神工,「我哋都想畀到驚喜大家,所以妝容上面都落咗好多工夫,變嘅過程好神奇,由喊妝變動物妝,令我好難忘,亦好佩服各位化妝姐姐」。

(即時娛樂)

 

相關字詞﹕暐翹 榛綦