佘詩曼分享入行25年心聲 盼繼續演下去 自爆僅一個角色唔鍾意 (20:48)

文章日期:2022年07月13日

視后佘詩曼(阿佘)是1997年香港小姐季軍,入行後拍了多部影視作品,演技毋庸置疑。不經不覺阿佘已入行25年,今天(13日)她在社交網分享入行25年心聲:「成日話時間飛逝,無諗到真係飛得咁…快!咁就入咗行25年喇。

過去咁多年好似好忙,但又好似咩都冇做過咁,可能因為太開心喇!從來唔覺得辛苦(除咗拍戲太曬之外),從來唔埋怨,因為鍾意!太鍾意我嘅工作喇!鍾意我演過嘅所有角色(除咗一部),感謝每一位俾過機會我嘅人,感謝觀眾嘅喜愛,感謝一直守護我嘅fans,感謝所有曾經合作過嘅每一個你,感謝你哋對我嘅照顧,對我嘅好,衷心感謝!

感慨完畢。講未來~表演已經成為我生命中嘅一部分,所以我會一直演落去,就算你們睇厭咗,我都會繼續~期待下一個25年,都有你哋喺我身邊,繼續精彩。」

(即時娛樂)