《闔家辣》開畫票房理想 呂爵安曝光率極高:會繼續發揮自己可能性 (21:00)

文章日期:2022年07月15日

由吳君如﹑鄭中基﹑梁詠琪和呂爵安(Edan)主演的電影《闔家辣》,昨天(14日)在港上映,電影開畫氣勢如虹,勇奪全日票房冠軍,而Edan近日曝光率極高,除了有電影上映,他有份主演的《I SWIM》熱播中,加上7月25日MIRROR在紅館開騷,合共舉行12場,這3個多星期將會經常見到Edan身影。

Edan昨晚在社交網貼了《闔家辣》花絮照,並寫道:「聽講今(昨)日票房都十分之唔錯,多謝大家﹗我真係好推薦大家帶埋屋企人一齊睇!一定會好有感觸!睇完之後亦記得比feedback我,話我知你哋嘅感受,而闔家辣嘅Vlog都嚟緊!大家等多兩日!

Btw呢排電視有李馬榮,電影就有Coba,大家轉唔轉得切?自己好希望每一次嘅作品,都可以比到啲唔同嘅感覺大家,然後我再喺每一次嘅過程中學習,我會繼續發掘自己嘅可能性的!fighting!!」

(即時娛樂)