張致恒考慮5年後追多個女 被質疑教唔掂即開腔反擊 (16:56)

文章日期:2022年07月16日

張致恒(Steven)與太太雯雯育有大仔天寶、二仔天牧及出世個多月的細仔天朗。Steven近年負面新聞不斷,曾被揭欠下一身債。雖然他密密往內地登台掙錢還債,但工作量不多的他要同時負起養家責任,負擔絕對不輕,雯雯曾暗示生活困難,令不少網民擔心。

Steven日前在社交網開直播與網民傾偈,3個仔均有出鏡。他表示早產的孻仔身體健康情况已好轉,惟間中仍有嘔奶問題。他說︰「係一種緣分,好多人點博都博唔到個小朋友出嚟,我就唔知點解走咗3件出嚟。小朋友係我哋嘅財富,要慢慢悉心湊大佢哋。」

被問到會否追多個女兒時,曾表示有意結紮的Steven最初說不再追,後來表示起碼5年後及情况許可時才考慮,但他和太太也擔心再生都是仔。有網民質疑他有錢養那麼多個孩子,Steven反問︰「一定要有錢先養到咁多個?邊個話有錢先可以養咁多個?」

當Steven再被網民質疑教不教育到3個小朋友時即反擊︰「咁都唔關你事㗎,係咪先?生3個係我嘅問題。其實擔心啲咩?不如擔心我嗰啲人顧吓自己先,連自己都未顧掂,做咩理我啲嘢?我又唔係要你幫我湊,係咪先?」

(即時娛樂)

 

相關字詞﹕張致恒